Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

martes, 17 de enero de 2012

El grup està enxufat


El grup està enxufat. Fa setmanes que vaig dient que el grup treballa. Que n'estava satisfet de la predisposició de tothom alhora de treballar. Que hi havia ilusió en aconseguir proposits. Que hi havia lluita interna de cadascu per aconseguir obejctius. Estem en la part fonamental de la temporada d'hivern. I el primer petit objectiu de la temporada de cros s'ha aconseguit amb escreix. Set components del grup aniràn per dret propi a Elgoibar, per tal de pendre part en el LXIX Cros Juan Muguerza. La MARIA en junior, l'ORIOL -molt merescudament- entre els juvenils, la NURIA TIÓ i la MARTA en les juvenils, la NAJWA amb la NURIA VIDAL en el combinat cadet femení, i el MARWAN en el masculí.
No hi ha dubte que aquesta important representació del grup en les diferents formacions de la sel.lecció catalana reflecteix el bon moment que es viu dins el nucli d'entrenament.
I desprès d'Elgoibar, ve Mataró -Dia D Hora H- de la temporada de cros, a la recerca de bitllets per Gijón, La Corunya, i Oropesa. Però un objectiu prou important ja el tenim al sac. Ara toca corre amb la màxima ilusió en el territori guipuskuà.
M'agrada l'endoll al que estem enxufats, i la corrent que corre per les nostres venes. A seguir !!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario