Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

domingo, 5 de febrero de 2012

ANAR PUJANT ESGLAONS


Un bon cap de setmana. Ha estat un cap de setmana que ha servit per pujar esglaons. Un català absolut que ens ha donat mes alegries que tristeses. Al mati, la mes petita del grup que corria avui, la NURIA, ens ha donat la primera alegria al correr les semis del 400 en 58"70, millor marca personal i millor marca juvenil de la temporada disputada fins ara. En la final de la tarda, i amb la feina feta, la NURIA ha estat 5ena amb 59"69. FELICITATS Nuria !!!.
Ja en la jornada de tarda, en la final del milqui, l'ORIOL, que fa dos dies no sabia que corria aquest absolut, ha estat 8è amb 4'10"11.
En la final del 3000 femení, on el ritme inicial imposat ha pasat factura a totes les que hi han pres part, "petant" com vulgarment es diu la majoria menys la guanyadora, n'hem sortit prou airosos d'aquesta escalivada: la TXELL 6ena amb 10'12"77 !!! -campiona promesa-, i la MARIA 8ena amb 10'20"65 !!!, ambdues han aconseguit millor marca personal. No es podia esperar cosa millor en una estrena en pista coberta. Nomes em cal felicitar-les. El treball dut a terme s'ha vist compensat amb aquests registres. La creu, l'ANNA que, ha estat dins l'escalivada, quedant 4ta amb 10'07"74.
I ha arribat la darrera prova del campionat amb participació d'elements del grup: el 3000 masculí. Es presentava obert a les medalles. Però tampoc creiem que una seria per un dels nostres com aixì ha estat. El bronze, molt merescut, ha estat per l'IGNASI que, amb uns treballats darrers metres, se l'ha endut amb un temps de 8'43"31. En GUILLEM avui li ha sortit tot l'enrenou de competicions que ha dut a terme aquest hivern, abandonant a mitja prova, però que cal valorar en tot el contexte, per que hi han hagut mes coses bones i gratificants que dolentes en aquests darrers 2-3 mesos.
... i en JUST segueix recollint victòries: Avui ha estat en la 5ena Cursa del Mont-rodon a Matadepera, on s'ha imposat amb 43'41" -rècord de la prova- desprès de correr els 12 quilòmetres i superar els 400 metres de desnivell positiu.
Avui, a Castelló, la TXELL CALDUCH ha aportat el seu esforç a l'equip blaugrana, amb la seva 51ena posició (21'27") en la prova de la Copa d'Europa de cros per a clubs. Prou ha fet en correr, amb la manca de preparació en que ha arribat a aquesta competició.
Ahir, els "meus" veterans van tenir el català de clubs: en JAMES va debutar en pista coberta aquest any amb uns bons 52"32 en els 400 metres; en CARLES 11"96 en les tanques altes; l'ALBERT 10'01"91 en els 3000 llisos; en XEVI 2'14"94 en els 800; la MONTSE 2'46"58 en els 800mll i la MANELA 5'39"68 en el milqui.
En la Mitja Marató de Granollers, la MONTSE CUTRINA va marcar uns bons 1h36'46" (mmp). Roma t'espera !!!.
Ara toca seguir treballant: alguns/nes pensant en l'estatal de cros. Altres en l'estatal absolut. Altres en l'estatal individual de cros de La Corunya i Gijón. Altres en les maratons que ja tenim a sobre. Altres en els diferents estatals de pista coberta. Altres .........
No ens podem aturar. Estem a mig cami. A seguir !!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario