Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

domingo, 12 de febrero de 2012

En estat de gràcia, amb un final de festa d'aquells que es recorden


Els resultats no surten per que sí. Sempre hi ha una raó del perquè de tot. Per lo dolent i per lo bo, sempre hi ha una explicació que aclareix qualsevol situació. I el que està passant darrerament -el grup m'està mal acostumant- es conseqüència de l'empenta col.lectiva que tots i totes hi estàn posant. De la convicció amb que s'afronten els reptes per cadascú dels elements del grup. Hi han ganes !!!. Es nota !!! Es palpa cada dia dins el grup. Tambè he de dir, i sempre ho dic que hem de gaudir dels bons resultats i dels èxits esportius que s'aconsegueixen. Vindràn moments dolents. Es llei de vida. Però tot el que ja haguem aconseguit, serà ben nostre, i ja no ens ho podrà treure ningú. De nou, i ja no es nou en les darreres setmanes, he de felicitar a tots !!! i dic a tots !!! per que es aixì.
Divendres, en JAMES en el seu segon 400 de la temporada va marcar-se uns destacats 51"69, millor marca del club M35.
Dissabte a la tarda, els mes petits del cap de setmana, van cumplir amb escreix:la NURIA, molt ambiciosa, va sortir tirant del 3000, i tota soleta va parar el cronòmetre en uns bons bons 10'59"97 (mmp). El NARCÍS en el seu primer 3000 indoor va fer 10'34"84 (mmp), i en FERRAN, en continua milloria, va baixar per primera vegada dels 11', fent 10'59"29 (mmp).
Avui diumenge al mati, en el català junior de 3000mll: la MARIA, que està en un excel.lent estat de forma, ha dominat els 3000 metres amb 10'30"74 (3'27"+3'40"+3'23"). En la prova masculina, l'OUSSAMA s'ha treballat molt be la seva cursa, entrant 7è amb uns brillants 8'47"63 (mmp) -baixant per primera vegada dels 9 minuts- , i aconseguint millorar el rècord junior del club que datava del llunyà 2003 (David Martinez 8'47"98).
En el català juvenil, molt destacada 4ta posició de la MIREN amb 11'32"26 (mmp).
Avui, tambè l'IGNASI ha estat 2on en la Cursa "Corre amb l'Apel.les" amb 33'24" sobre un recorregut de 10 quilòmetres.
A Badalona, gran actuació del meu marxador. En CRISTIAN s'ha proclamat Campió de Catalunya Junior en 10 quilòmetres marxa amb un marcón: 49'47" (mmp) , i rècord junior de l'entitat.
En la Mitja de Gavá, l'ALFONS ha estat 16è amb 1h17'36", i en RAMON 26è amb 1h19'04".
Des de Itàlia, un cinquè lloc d'en JUST en la Racchettinvalle, en el seu debut en la temporada de raquetes en aquest 2012.
I a Puigverd, en la Cursa de Carnestoltes, en MARC ha estat 12è absolut amb 36'59" imposant-se dins la seva categoria.
I en la jornada de tarda d'aquest diumenge, quin final de festa hem viscut els que hi hem estat presents. Un "lujaso" d'actuació la duta a terme per l'ANNA. Tota soleta ens ha brindat amb uns fantastics 9'47"14. Volia la minima, i aqui l'ha aconseguit. Quina satisfacció contemplar com s'ha desllisat per la pista al llarg de les 15 voltes. Sense cap dubte, l'ANNA es tot un luxe per a qualsevol tècnic i jo soc l'afortunat de ser aquest.
Abans, la NURIA ha marcat uns bons 26"81 en els 200 metres (mmp). El JAMES prou be amb 23"67 en els 200 metres, i l'OTMANE en el seu debut en una prova en pista, ha aconseguit uns molt destacats 8'45"30 en els 3000 metres.
Jo estic disfrutant molt de tots vosaltres. Espero i desitjo que vosaltres estigueu gaudint dels vostres exits.
A seguir !!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario