Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

jueves, 31 de mayo de 2012

S'ha aprofitat be l'atapeït Campmany


S'ha aprofitat be l'atapeït Trofeu Campmany disputat aquesta tarda-vespre a l'Estadi Serrahima. Una bogeria de participació. No crec que s'hagi de permetre que torni a succeïr el viscut aquesta tarda-vespre. Vuitanta minuts de retard!!!. Avui la situació ha estat sobrevinguda, però una segona situació com aquesta no pot ser permesa. El Campmany ha de servir per la recerca de minimes estatals. El suposat "atletisme de club" l'han de fer els clubs, amb controls socials. No hi poden haver-hi 13 series de 100 llisos amb 104 atletes dels que nomès 27 baixin de 11"50. No hi poden haver-hi 12 series de 400 llisos amb 96 atletes dels que nomes 30 baixin de 52"50, i no hi poden haver-hi 6 series de 1500 llisos amb 85 atletes del que nomes 15 baixen de 4'06". Això es inviable.
Be, un cop dit això. Els pocs elements del grup que han pres part avui s'han sortit amb nota ALTA. Primer ha estat l'actuació de la NURIA en el seu primer 100 de la temporada: 12"87. No està gens malament. Desprès ha estat el JAMES en els 400 metres: corrent per el carrer 1 ha marcat uns destacats 51"41 !!! (primer 400 de la temporada i amb molt poc treball degut a l'accident sofert). L'IGNASI, que venia a fer de "llebre" dels seus companys en el milqui, ha fet un 4 per fer alguna coseta mes a la tarda: 54"00. Està be per despertar el cos de cara al 800 de Basauri.
I han arribat els milquis: les noies s'han lluït. Han millorat 7 i 8 segons respectivament els seus registres personals: la TXELL amb 4'45"45, i la MARIA amb 4'45"55. Sense fer cap treball especific de mig fons, es un bon debut seriòs de la temporada en la distància. I el milqui masculí, amb la gran ajuda de l'IGNASI marcant el ritme de la cursa: ha servit per que l'OUSSAMA guanyès la prova amb 4'01"94 (mmp), i l'OTMANE fes segon amb 4'02"95 (mmp).
Seguim anant a tot trap i en bona direcció. Toca seguir el mateix camí.

No hay comentarios:

Publicar un comentario