Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

domingo, 21 de abril de 2013

Quan hi ha treball, hi han resultats.

Les coses no surten per que sí. No apareix una flor on no hi ha una llavor. En l'esport, es igual: No hi han resultats, si no hi ha treball fet. Aquest cap de setmana, es prova d'això.
Dissabte, en el "Cros de Sant Jordi" de Navás, un xicotet que va apareixer fa setze mesos, amb ganes d'aprendre, de lluitar per objectius, per els seus objectius, va aconseguir ahir una brillant segona posició absoluta darrera de un corredor del nivell del terrassenc Laume Leiva, i per davant d'un olimpic, com es l'andorrà Josep Sansa. Ahir, en MARC es va reinvindicar com un bon atleta que es, amb un excel.lent futur per davant seu.

Bona actuació de l'ORIOL (6è), que li ha de donar la comfiança per afrontar els reptes de ruta que hi han en les properes setmanes. I tambè destacada actuació del GUILLEM (8è).
En la cursa infantil, triomf d'en TONI, i bona segona posició de l'ARNAU.
Avui diumenge, en la 15ena i multitudinaria "Cursa dels Bombers de Barcelona", 5ena posició absoluta de la MERITXELL (37'00"), i brillants registres de GERARD (29è amb 33'00" -mmp-), i de SYLVAIN (47è amb 33'45" -mmp-). En JORDI no s'ha trobat prou be, entrant 242è amb 36'33". L'ARNAU, millorant el seu registre deixant-lo en 38'50" (mmp).
I en l'apartat de muntanya, victòria del JUST en la "Cursa de l'Alta Segarra" (sobre 24,3 qms) amb 2h04'20". I he de destacar aquest cap de setmana l'actuació del TONI en la Trail Mallorca Serra de Tramuntana (sobre 63 quilòmetres), acabant-la als seus 58 anys -molt ben portats-, amb 13h21'.
I ens posem drets per explicar el que s'ha viscut avui a Tarragona en la segona jornada classificatoria del català de clubs 2013. Dia a dia, els elements del grup, es superen. I avui ha estat així: La NAJWA i la MARTA (que no han passat una bona setmana d'entrenaments, per el neguit i la tensió acumulada per el repte que els venia a sobre), s'han superat amb escreix. Han debutat en la prova, que crec, es la mes dura del programa atlètic de pista: els 3000 obstacles. I ho han fet amb "cum laude".

Seguint les indicacions que haviem parlat. La NAJWA 2ona amb 12'07", i la MARTA 5ena amb 12'25". Pot semblar facil, però us puc assegurar que el que avui han fet aquest dues atletes no ho es. Felicitats !!!
En el milqui, debutava en MARWAN -amb molt per aprendre, si ell vol-, aconseguint un bon registre de 4'11".
En el 4, i fent tasca d'equip, l'ORIOL -que voluntariament es va prestar a fer-lo- se n'ha sortit prou airós, amb uns 53" i poc. L'EULALIA, que no ha tingut un bon escenari previ, ha estat com sempre ella està: esplendida i lluitadora -un troç d'atleta com ella es-: 1'02". Avui el temps era el menys important. Temps hi haurà per corre mes Eulalia !!!. 
En el milqui femení, l'ANIRIA diriem que no ha estat l'Aniria que crec que es. Finalment 5'04". Val menys. Bastant menys.  Jo ho se, i ella ho sap. Sortirà. N'estic segur. Nomès hem de seguir treballant com ho estem fent.
Em deixo l'OUSSAMA per darrer comentari. Es un excel.lent obstaculista. Avui ho ha tornat a deixar palès. Cursa rapida, potser un xic mes rapida del compte per l'alçada de la temporada en que estem i per la preparació especifica que nomès hem fet que començar fa tres dies, fins i tot: 2'59" al mil, i 4'32" al milqui. Llavors, s'ha quedat sol, i tot i així, ha fet uns molt bons i destacats 9'17". El sub9' el tens allà. Ves a per ell.

El grup creix, la gent es dona i treballa. Els resultats i el rendiment surt. Com sempre dic: 2 i 2 fan 4. No fan 22. Treball = Resultat. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario