Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

lunes, 17 de junio de 2013

CAP DE SETMANA DE CONTRASTOS


 Ultratrail Emmona 2013 Foto: Arnau Urgell
Cap de setmana de contrastos a nivell de resultats. N'ha hagut de bons, i n'hagut de diguem.....  no tan bons.
A Lloret de Mar es va organitzar el català cadet, on les meves joves deixebles van treure nota. La MIREIA, quan tenia la situació de cursa favorable, li va poder mes el cor que el cap, tot i això, va proclamar-se merescudament sots-campiona catalana de la distància amb 3'06"83. La LAURA, al migdia, havia aconseguit posició de finalista en el seu primer català a l'aire lliure, en una prova tan complicada com son els obstacles, entrant 7ena amb 6'00"40. A la tarda, la GEMMA va fer el mateix, entrant en una destacada 8ena posició en els 3000 metres amb 12'03"25. Per acabar l'actuació del grup a Lloret, l'EVA es va exhibir sobre el sintetic, rebaixant el seu registre personal en 25 segons, entrant 5ena amb uns excel.lents 16'08"79 en la final dels 3000 metres marxa.
Dissabte a Tarragona, en TONI es va proclamar campió català infantil al imposar-se amb molta autoritat en la final dels 1000 metres llisos amb l'excel.lent registre de 2'48".
El mateix dissabte, prenent part en el control de la Delegació gironina que es disputava a Lloret, la MARIA -cada cop millor- va marcar uns interesants 11'15"18. Anem entrant en circulació. Anem a més.
La part negativa, l'OUSSAMA abandonant en els obstacles. L'ORIOL, 52"93 en el 400.
En el control de primavera disputat divendres a Serrahima, MARWAN va sortir en la segona serie del milqui, desperdiciant una bona opció -d'haver pres part en la primera serie- de fer la minima estatal. Finalment, va imposar-se amb 4'10"58. Temps tindrá, si vol,  la propera temporada de demostrar les seves facultats.
Des de Avilés, tampoc van arribar bones noticies, ja que l'ANNA va corre el milqui del Federacions, però unes molesties (que esperem no siguin res) en el bessó, va minvar la seva actuació, entrant en un lloc molt llunyà del que ella es mereixa per la seva qualitat (15ena amb 4'52"64), però el seu compromis amb la sel.lecció va fer que acabès la prova.
Dissabte, a Lanzarote, en JUST era 8è en la HariaExtreme. Temps hi haurà en les properes setmanes per analitzar el perquè en JUST no arriva a assolir el que la seva qualitat com atleta ostenta, en aquesta mitjes-llargues distàncies de muntanya.
L'ORIOL va estar 2on en la SalomonJunior Team que es va disputar a Cercedilla (Madrid). Futur en te a les seves cames. Nomes falta que el sapiga canalitzar.
I en XEVI va pendre part en la Marató de Muntanya Emmona. Ho va fer-ho a nivell individual i per equips. Individualment va fer 7h02', i per equips, segons !!! . La cursa, com totes les d'aquest percal, una veritable animalada: 3900 metres desnivell positiu i 2750 metres desnivell negatiu. Felicitats Xevi per el podi !!!.

No hay comentarios:

Publicar un comentario